Часті питання

Замовлення

Як зробити замовлення?

Додай обраний товар у кошик, заповни всі необхідні поля на сторінці оформлення замовлення та натисни кнопку «Підтвердження замовлення».

Якщо у тебе виникають труднощі при оформленні замовлення, ти завжди можеш звернутись сюди:

Як скасувати замовлення?

Повідомити нac пpo цe будь-яким зpучним cпocoбoм — і ми пpo внесемо потрібні зміни.

Пиши нам сюди:

Чи можна змінити замовлення?

Так, звісно! Лише, будь ласка, попередь нас завчасно, щоб ми встигли швидко підготувати потрібну річ.

Напиши свій номер замовлення та що саме хочеш замінити сюди:

Як змінити адресу доставки?

Змінилася адреса? Не проблема!

Якщо замовлення ще не оформлене — просто додай нову адресу в коментар.

А якщо замовлення вже оформлене — напиши нам сюди:

Доставка і оплата

Доставка по Україні

Відправка замовлень по Україні здійснюється поштовою службою «Нова Пошта».

Доставка можлива на відділення, в поштомат чи курʼєром.

Відправка в день замовлення здійснюється за умови оплати до 16:00 год поточного дня.

Зазвичай ми відправляємо замовлення протягом 1-2 робочих днів.

Доставка за кордон

Так, ми доставляємо замовлення по всьому світу (крім рф та рб). Відправляємо поштовою службою «Нова пошта».

Орієнтовний термін доставки — 5–21 день, але через воєнний стан в Україні строки можуть змінюватися.

На що варто звернути увагу?

  • обмін або повернення можливі протягом 14 днів після отримання замовлення. Усі транспортні та митні витрати покриває покупець. Повернення коштів здійснюємо протягом 3–5 робочих днів після отримання товару на склад.
  • якщо умови обміну або повернення не дотримані, ми залишаємо за собою право не здійснювати компенсацію та повернути товар за рахунок покупця.
  • іноді трапляються виняткові ситуації, коли пошта може пошкодити або загубити посилку. У такому випадку ми надсилаємо офіційний запит, щоб розпочати пошук або отримати часткову компенсацію.
  • під час оформлення замовлення радимо уважно перевірити всі дані: правильність адреси, послідовність написання, а також поштову систему країни, в якій ти зараз перебуваєш. Це допоможе уникнути затримок із доставкою.
Яка вартість доставки за кордон?

Bapтіcть дocтaвки Hoвoю пoштoю cклaдaтимe:

Пoльщa — 500 гpн
Moлдoвa — 500 гpн
Чexія — 600 гpн
Hімeччинa — 600 гpн
Aвcтpія — 1100 гpн 

Paдимo вкaзувaти пpи відпpaвлeнні пoвну oгoлoшeну вapтіcть пocилки, щoб у випaдку втpaти пocилки піcля пepeтину кopдoну, мoжнa булo oтpимaти кoмпeнcaцію від пoштoвoгo cepвіcу. 

Щoб дізнaтиcя тoчну вapтіcть дocтaвки у cвoю кpaїну — кpaщe зaвчacнo утoчнити митні умoви, ocкільки вapтіcть poзмитнeння у кoжній кpaїні мoжe відpізнятиcя.

Як відстежити замовлення?

Замовлення можна відстежити за трек-номером  в додатку чи на сайті «Нової пошти».

Після відправлення міжнародного замовлення ми надішлемо тобі трек-номер, за яким можна відстежити маршрут посилки.

Ми завжди тримаємо зв’язок із поштовою службою і стежимо, щоб твоє замовлення успішно дійшло.

Якщо ж посилка загубиться, ми одразу подаємо офіційну заяву до «Нової пошти» та зробимо все, щоб ти якнайшвидше отримав(-ла) речі або кошти.

Які є способи оплати?

Здійснити оплату можна такими способами:

Plata by Mono;
Apple Pay;
Карткою Visa і MasterCard.

Оформи замовлення у зручному форматі — і щойно оплату буде підтверджено, ми надішлемо твою посилку від Pets’ Secrets!

Обмін та повернення

Я повернув(-ла) товар, коли мені повернуть кошти?

Koшти пoвepнутьcя нa paxунoк пpoтягoм 5-7 poбoчиx днів.

Taк, ми б тeж xoтіли швидшe, aлe цe cтaндapтні тepміни бaнку.

Чи можливий обмін або повернення товару?

❗️Обмін або повернення можливі протягом 14 робочих днів з моменту отримання замовлення.

Якщо річ не підійшла за розміром — ти можеш обміняти її на будь-яку іншу модель з нашого магазину, яка є в наявності.

У разі різниці у вартості ми здійснюємо часткове повернення або просимо доплатити різницю.

Якщо бажаєш повернути товар, переконайся, що він:

– охайно складений;
– без слідів носіння, запахів чи пошкоджень;
– з усіма наявними бірками (бірки не можуть бути відрізані)

❗️Ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні, якщо річ не відповідає цим умовам.

До кожного замовлення ми вкладаємо заяву на повернення з нашою адресою — її потрібно заповнити, вказавши причину та реквізити для повернення коштів.

У разі обміну заповнювати заяву не потрібно — просто напиши нашому менеджеру у будь-якому зручному месенджері:

Щоб ми змогли ідентифікувати посилку, відправлення має бути здійснене саме від отримувача замовлення. Якщо повернення оформлює інша особа — обов’язково попередь нас про це, надавши інформацію про відправника.

Товар

Як підібрати розмір?

Підібрати розмір одягу для свого песика можна згідно цієї інструкції

Не впевнений(-а), чи річ точно підійде?

Напиши нам — допоможемо з підбором розміру, з урахуванням параметрів твого песика і твоїх побажань.

А якщо після отримання замовлення бачиш, що посадка не ідеальна — теж звертайся, і ми з радістю замінимо на інший розмір тієї, чи іншої моделі.

Як доглядати за одягом?

✔️ Обирай ручне прання або прання в машинці при температурі не вище 30° на делікатному режимі;

✔️ Старайся переважно використовувати рідкі засоби для прання;

✔️ Вивертай речі навиворіт перед пранням;

✔️ Суши речі якомога далі від прямих сонячних променів на рівній горизонтальній поверхні;

✔️ Користуйся відпарювачем або праскою на невисоких температурах.

Куди можна приїхати на примірку?

З радістю чекаємо тебе на примірку у нашому шоурумі!

Але якщо тобі сподобалась конкретна річ — радимо попередньо перевірити чи є вона в наявності.

Це можна зробити звернувшись до нас напряму.

Адреса шоуруму: м. Львів, вул. Зелена 115 Б, 4 поверх, 414 офіс

Чи можу я забронювати товар?

Звісно!

Найзручніше — просто зв’язатися напряму з консультантами.

Обери товар, який тобі підходить, та уточни наявність і зарезервуй потрібні товари за мінімальною передоплатою у розмірі 200 грн.